1. ДЕФИНИЦИИ „ПРОДАВАЧ” е търговец, който продава свои стоки чрез електронния магазин resol.bg. Продавачът е лицето, с което Потребителят сключва договор за продажба от разстояние на конкретна стока (артикул) в електронния магазин. „ПОТРЕБИТЕЛ” e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите чрез електронния магазин стоки.
„ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” е Интернет сайтът resol.bg, който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ за покупко-продажба на конкретна стока (артикул).
”Ресол България” ЕООД е търговското дружество , ЕИК: 201595108, със седалище в град София, кв. Лозенец,ул. Бигла 6 което създава и поддържа електронния магазин, допуска ПРОДАВАЧИ да предлагат и продават стоки в магазина и определя настоящите Общи условия, при които се продават стоките”Ресол България” ЕООД има пълните права едностранно да променя съдържанието на Интернет сайта, както и начините на достъп до него.
„ПОРЪЧКА” е направената от Потребител заявка за покупка на една или повече конкретна стока (артикул) чрез електронния магазин. Поръчката може да бъде със статус „одобрена” , когато е окончателно потвърдена по имейл или телефон от Потребителя. Поръчката може да бъде със статус „непотвърдена” , когато е получена от ”Ресол България” ЕООД по имейл, но не е окончателно потвърдена.
„ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” е сключеният от разстояние чрез настоящия електронен магазин договор за покупко-продажба на стока между Продавач и Потребител.
„КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.
2. УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН
2.1. Разглеждането на елктронния магазин resol.bg е напълно свободно и достъпно от всички точки на света.
2.2. За да се пазарува от електронния магазин resol.bg, не e необходима регистрация с парола и електронна поща (e-mail) или име на получателя, имейл, телефон и адрес за доставка. В случай на регистрация, регистрирането е напълно безплатно и става като се попълни формата за регистрация. Регистрираният клиент има възможност да се ползва от всички услуги на магазина.
2.3. Потребителят трябва да посочи e-mail и парола, лични данни и адреси за доставка.
2.4. ”Ресол България” ЕООД е регистриран администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД) и има правото да събира, обработва и ползва личните данни на своите потребители с оглед нуждите на електронния магазин, като същевремнно има задължението да опазва в тайна тези лични данни, да не ги използва за други цели, нито да ги предоставя на трети лица, с изключение на Продавачите в магазина.
2.5. ”Ресол България” ЕООД не съхранява данни за картите, с които е извършено плащане през ВПОС.
2.6. В електронния магазин resol.bg на всяка стока е посочена цената, основните характеристики на стоката и допълнителна информация, целяща подпомагането на направата на информиран избор при покупката на продукта.
2.7. Всички посочени на сайта цени са в лева с включен ДДС.
2.8. На страницата вдясно стои бутон „Купи”. Натискането на този бутон записва избрания продукт във виртуална пазарска кошница на Потребителя. Потребителят може да разглежда съдържанието на кошницата, да добавя нови продукти или да премахва тези, които не желае.
3. ПОРЪЧКА НА СТОКИ
3.1. За да се направи поръчка до електронния магазин, Потребителят трябва да посочи:
3.1.1. валиден адрес на своя електронна поща;
3.1.2. вярно попълнен адрес за доставка на стоката и фактуриране;
3.1.3. вярно попълнени данни за контакт– две имена, телефон.
3.2. Поръчката се активира, т.е. заявява се до електронния магазин чрез натискане на бутона „Потвърди”, който се появява, след като първо е избран поне един продукт чрез бутона „Купи”.
3.3. При направена поръчка, Потребителят получава потвърждение на поръчката на посочените от него имейл адрес и мобилен телефон, като в потвърждението се посочва номерът на поръчката, датата и часът, в който е направена поръчката.
3.4. В случай, че поръчаната стока (конкретен модел) не е в наличност, консултантът уведомява Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока (аналогичен модел), поръчката може да бъде анулирана.
3.5. Поръчки в електронния магазин resol.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
3.5.1. Работното време на консултантите на онлайн магазин resol.bg е 5 дни в седмицата от понеделник до петък, от 09:00 до 18:00 часа, без почивни дни. Онлайн консултации относно продукти могат да бъдат извършвани по всяко време (включителнo и в почивни дни).
3.5.2. Всички поръчки се обработват и изпращат до 2 работни дни след получаване на поръчката.
3.6. Поръчки, получени без коректни данни на купувача (Потребителя) или липсващи такива, се анулират поради невъзможност да бъдат изпълнени. Такива поръчки получават статус „ОТХВЪРЛЕНА”.
3.7. Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.
3.8. Отказ може да се направи по телефона или чрез електронно писмо (имейл) до посочения в сайта имейл: office@resol.bg. За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: двете си имена, с които е регистриран в сайта, потребителското си име в сайта resol.bg, цената на поръчката, както и номера на направената поръчка.
4. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ
4.1 След като в resol.bg постъпи поръчка от Потребител, автоматизираната система на електронния магазин уведомява Потребителя с имейл за успешно приетата поръчка.
4.2. Доставка се прави само на успешно приети поръчки. При опаковане на поръчаната стока, потребителят бива уведомяван, че стоката се предава на куриер за транспортиране до съответния адрес.
4.3. Доставката на поръчана стока не се извършва в неделя и в официални празници.
4.3.1. Обикновена доставка - в срок до 4 (четири) работни дни от момента на потвърждаването на поръчката.
4.4. Продавачите в електронния магазин използват за доставки куриерска фирма Еконт или Спиди, като обичайните часове за доставка са от 9.00 до 17.30 часа.
4.5. Доставката се извършва до точно посочен от Потребителя адрес (независимо дали жилищен или служебен) или до офис на Еконт или Спиди в съответния град.
4.6. Цените за доставка са описани в страницата на всеки продукт в графата „Доставка и Плащане“
4.7. Всяка пратка е застрахована, като застраховката е за сметка на Продавача.
4.8. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на Еконт да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.
5. ПЛАЩАНЕ
5.1. Заплащането на поръчаната стока може да се извърши по два отделни или в комбинация един с друг начина, като независимо от избрания начин на плащане, сумата за заплащане е една и съща и не се начисляват допълнителни такси за обработка на плащането.
5.1.1. С „наложен платеж” - плащане в брой на куриера при доставката;
5.1.2. По банков път на посочената сметка на Ресол България ЕООД
5.1.3 В брой в офис на EasyPay (не изисква регистрация)
5.1.4 През e.Pay
5.1.4 През ВПОС по сметка на Ресол България ЕООД
5.2. За всяка поръчана стока потребителят трябва да заплати цената, която е обявена в електронния магазин към момента на поръчката. Цената на всяка стока може да се променя динамично.
6. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. РЕКЛАМАЦИЯ
6.1. Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от електронния магазин стока в рамките на 15 /петнадесет/ дни от получаване на стоката.
6.2. Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако стоката е доставена след срока по причини, които са извън Потребителя и не се дължат на непреодолима сила.
6.3. При отказ от договора Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид и със запазен етикет.
6.4. При отказ от договора, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява изцяло платената сума по посочена от него банкова сметка или по същата карта с която е направено плащането в срок до 15 /петнадесет/ дни от упражняването по имейл на правото на отказ от договора. Суми не се възстановяват, докато Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока по изречение първо, отказът от договора не произвежда действие.
6.5. Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:
6.6. Рекламацията може да се предяви пред съответния Продавач чрез ”Ресол България” ЕООД на посоченият имейл office@resol.bg, като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в 15 /петнадесет/ дневен срок.
6.7. При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или в друг размер, или друг цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Консултант на електронния магазин може да предложи замяната на артикула да е със съвсем друг артикул при изравняване на цените– или Потребителят доплаща, ако другият артикул е по-скъп, или се предлагат два артикула за същата цена, или на Потребителя се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена.
6.8. Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:
6.9. Връщането на стока, било при отказ от договора, било при рекламация, може да се направи по начина и на адресa посочени върху стоковата разписка, с която Потребителят е получил поръчката.
6.10. При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на електронния магазин или на Продавача. В случай, че клиентът желае да замени или върне продукт, това може да стане единствено с куриерска фирма Еконт. В случай, че в населеното място на Потребителя няма офис на куриерска фирма Еконт, то той трябва да се свърже с Продавача на телефон 0887 10 10 85 за уточняване на подробностите по връщането на стоката.
7. УСЛОВИЯ ЗА КОПИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ
7.1. Цялата информация, публикувана в сайта resol.bg, е собственост на „”Ресол България” ЕООД, в т.ч. снимки и описания на артикули. Електронният магазин дава право на собственици на други сайтове и потребители да публикуват връзки към онлайн магазин resol.bg.
7.2. Забранява се копирането на текстове от resol.bg и поставянето им в други уеб сайтове и онлайн магазини без писмено съгласие на ”Ресол България” ЕООД или да се цитира източника, като се постави следният текст: „Източник: онлайн магазин за ресторантско, хотелско и барово оборудване resol.bg ”, като онлайн магазин за ресторантско, хотелско и барово оборудване resol.bg следва да бъде линк към http://resol.bg
8. ОТГОВОРНОСТ
8.1. Отговорност за недостатъци на стоката, за изпълнение на договора за продажба от разстояние, както и за възстановяване на платени суми, носи съответният Продавач на стоката. Той е длъжен да предостави заедно със стоката и информация на хартиен носител, която да спомогне Потребителя при упражняване на правата му.
8.2. Ресол България ЕООД не носи каквато и да е пряка отговорност за изпълнението на договора за продажба от разстояние, освен когато има такива уговорки със съответния Продавач или когато се касае за връщане на стока и възстановяване на суми.
8.3. Ресол България ЕООД не носи каквато и да е отговорност пред трети лица, ако такова лице сметне, че публикувана на електронния магазин информация нарушава нечии авторски права или други права на интелектуалната собственост.
9. ОБРАТНА ВРЪЗКА
9.1. Всеки Потребител може да осъществи обратна връзка с Ресол България ЕООД за да поставя въпроси, да прави предложения и да получава информация. Освен на посочените имейл адреси, връзка може да се осъществи на следния телефон +359 876 10 10 85
Настоящите Общи условия са приети от управителя на „Ресол България“ ЕООД и последната промяна в тях е от 27.05.2018 г